Wp Header Logo 42.png

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاستگذاری‌های رهبر انقلاب و قوانین بالادستی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و هنر یک رشته تسبیح ثابت میان همه دولت هاست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدعباس صالحی در اولین روز حضور خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تشکر از مجموعه خدمات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید گفت: شهید رئیسی در جایگاه‌های مختلفی که در این سال‌ها حضور داشتند مانند دولت سیزدهم موثر بودند.

عباس صالحی با تشکر از اقدامات وزیر سابق فرهنگ افزود: حوزه فرهنگ و هنر؛ حوزه‌ای حساس، با دامنه گسترده و ذی نفعان متنوعی است که هرکدام مطالبه خاص خودشان را دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مردم سالاری در جمهوری اسلامی و نقل و انتقال دولت‌ها به شکل مردم سالارانه افزود: البته یک رشته تسبیح ثابت میان دولت‌ها وجود دارد که سیاستگذاری‌های رهبر انقلاب و قوانین بالادستی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و هنر حاکم است.

سید عباس صالحی گفت:در این گردش دولت‌ها طبیعتا پاره‌ای از نگاه‌ها و روش‌هایی می‌تواند مطرح باشد که در همین چارچوب کلان است و اینها همه به یکدیگر کمک می‌کند که در مسیر حکمرانی فرهنگی بتوان با ایده‌های مختلف و تنوع روش‌ها به کمک ذی نفعان این حوزه آمد و گام رو به جلو برداشت.

 

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *