Wp Header Logo 2145.png

 

خرید و قیمت انواع چرخ با بهترین کیفیت در پادوکو

مقدمه:

آیا از کشیدن چمدان‌های سنگین و چرخ‌های گیر کرده خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال چرخ های متنوع در صنعت کاری خود هستید؟  پاسخ شما در این مقاله نهفته است!

از زمان‌های بسیار دور، چرخ ها به عنوان یکی از بزرگترین اختراعات بشر شناخته شده اند. این اختراع ساده اما پرکاربرد، تحولی شگرف در زندگی انسان ایجاد کرد و به او امکان داد تا اشیاء سنگین را به آسانی جابجا کند.

در این مقاله شما را با انواع چرخ ها و کاربرد آن ها و آشنا می‌کنیم و بهترین مرکز خرید چرخ  را برای شما معرفی می‌کنیم تا با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید.

انواع چرخ ها

چرخ‌ها به عنوان یکی از اساسی‌ترین اختراعات بشر، نقش بسیار مهمی در تسهیل حرکت و حمل و نقل ایفا می‌کنند. این قطعات در اندازه‌ها و کاربردهای متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند. در ادامه، شما را با برخی از انواع رایج چرخ‌ها آشنا می‌کنیم:

چرخ گردان یا چرخ گردون

 چرخ گردانی به چرخی گفته می‌شود که حول یک محور مرکزی به صورت آزادانه می‌چرخد. این نوع چرخ‌ها معمولاً در قسمت زیرین وسایل ، مبلمان و تجهیزات صنعتی قرار می‌گیرند تا امکان حرکت آسان و روان ۳۶۰ درجه  آن‌ها را فراهم کنند  و از انواع مختلفی دارند مانند: ترمز دار، ژله ای، کفی متغیر و پیچی هستند.

چرخ ثابت

چرخ های ثابت یکی از مدل های محبوب و  بسیار پرطرفدار و پر مصرف هستند و همانطور که از نامش پیداست به طور ثابت به عقب و جلو حرکت می‌کنند و امکان چرخش در مدل های ثابت وجود ندارد.

چرخ چمدونی  و تخم مرغی

چرخ های چمدانی و تخم مرغی یکی از محبوب ترین مدل هایی هستند که از آن ها برای استفاده در زیر تخت بیمارستان و برانکارد استفاده می‌کنند.

چرخ ترمز دار

چرخ ترمز دار فروش بالایی دارند و برای ایمنی بالا دارای ترمز است که بین محور و چرخ قرار گرفته و اجازه می‌دهد تا هروقت که بخواهید چرخ ترمز کند و یا توقف کند.

چرخ پیچی

این چرخ به دلیل نصب آسانی که دارد بسیار پرطرفدار است که دارای پیچی به اندازه قطر ۱۰ و ۱۲ است و در مهره هایی که زیر سطح وسیله شما قرار دارد به راحتی پیچ می‌شود.  همچنین برای نصب فقط کافیه که چرخ را بچرخانید تا کاملا فیکس شود.

 

 

 خرید و قیمت انواع چرخ با بهترین کیفیت در پادوکو

اندازه قطر چرخ با تحمل وزن های مختلف چگونه است؟

چرخ ها در اندازه و قطرهای مختلفی ساخته می‌شوند  که بر اساس کارایی تحمل وزن مختلفی نیز دارند.

هرچه قطر چرخ ها بزرگ تر باشد قدرت تحمل وزن بالاتری نیز دارد. علاوه بر این  چرخ های کوچک معمولا ۵ میلیمتر و ۲۵ و ۵۰ میلیمتر و بالاتر هستند و چرخ های صنعتی ۱۲، ۲۰، ۱۶ سانتی‌متر هستند.

جنس چرخ ها از چیست؟

جنس چرخ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا با کف زمین برخورد می‌کنند و به مرور استفاده دچار فرسایش می‌شود.

جنس چرخ ها از پلاستیک و لاستیک هستند که چرخ های لاستیکی دوام بالایی دارند و مقاومت خوبی در برابر استهلاک و فرسایش دارند در نتیجه طول عمر بالاتری دارند.

چرخ های پلاستیکی هم قدرت تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلو گرم را دارند و البته بسیار پرمصرف هستند.

چرخ های فلزی و تفلون از تمامی چرخ ها دوام بالاتری دارند و تحمل وزن بالایی دارند همجنین می توانند اجسام سنگین را حمل کنند و طول عمر بالایی نیز دارند‌.

در مورد وزن نیز باید بگوییم که وزن چرخ های فلزی و لاستیکی از وزن چرخ پلاستیکی بیشتر است و این نکته زمانیکه تعداد بالایی سفارش می‌دهید و با اسنپ و تیپاکس پس کرایه محسوب می‌شود یعنی بر اساس وزنی که دارند هزینه ارسال مشخص می‌شود.

علاوه بر این بر اساس کارایی نیز تحمل وزن اهمیت ویژه ای دارد.

بنابراین در انتخاب چرخ بهتر است نوع کاربری و جنس چرخ ها را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت چرخ ثابت و گردان چه قدر است؟

قیمت چرخ‌ها مثل اثر انگشت هر فرد، منحصر به فرد است! عوامل مختلفی مانند جنس، مدل، کاربری و تعداد سفارش، بر قیمت آن‌ها تأثیرگذارند..

اما پیدا کردن فروشگاهی که با قیمت مناسب این چرخ ها را به صورت تکی و عمده و با تخفیفات ویژه عرضه کنی کمی مشکل است!

اما  نگران نباشید، پادوکو با تنوع بی‌نظیر محصولاتش، هر نیازی را پوشش می‌دهد. برای یافتن چرخ ایده‌آل و اطلاع از قیمت دقیق، همین حالا به وبسایت ما سر بزنید. تضمین می‌کنیم که بهترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد.

 خرید انواع چرخ (عمده و تکی)

در پادوکو،  دنیای وسیعی از چرخ‌ها رو به روی شما قرار می‌دهد از چرخ‌های صنعتی گرفته تا چرخ‌های مبلمان، همه و همه با بهترین کیفیت این مجموعه پاسخگوی نیاز شماست.

خرید چرخ گردان و ثابت و چمدانی و مدل های دیگر در سایت قابل مشاهده است.

خرید آنلاین، حضوری یا حتی تلفنی، هر طور که راحت‌ترید! با تخفیفات ویژه، خرید از ما لذت‌بخش‌تر هم خواهد شد.

ما در این فروشگاه آماده همکاری با صاحبان مشاغل و کسب و کارها هستیم و شرایط مناسب و عالی در نظر گرفته ایم.

نتیجه گیری:

انتخاب نوع مناسب چرخ به عوامل مختلفی مانند کاربرد، وزن بار، نوع سطح، شرایط محیطی و بودجه بستگی دارد.

برای انتخاب چرخ ها به نوع کارایی و جنس و اندازه آن ها توجه کنید و متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

شرکت پادوکو با سابقه‌ای درخشان در فروش و عرضه انواع چرخ، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شود.

همچنین ما به تمام نقاط ایران ارسال سریع داریم و کیفیت و تضمین اصالت کالا همراه قیمت های مناسب درصدد رضایت مشتریان عزیز هستیم.

تنوع بالای محصولات این شرکت، از چرخ‌های صنعتی  گرفته تا چرخ‌های مبلمان و صنایع مختلف ، نیازهای مختلف مشتریان را برطرف می‌کند.

کیفیت بالای محصولات، استفاده از مواد اولیه مرغوب و رعایت استانداردهای جهانی، از جمله ویژگی‌های بارز محصولات پادوکو است.

پس همین حالا وارد سایت پادوکو شوید و سفارش خود را ثبت کنید و برای سفارش می توانید هم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی اقدام کنید.

چنانچه نیاز به مشاوره تخصصی دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شنا را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

چقدر می پسندید؟

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

چقدر می پسندید؟

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *