Wp Header Logo 2114.png

معرفی بهترین دستگیره دیجیتال هوشمند با توجه به انواع بودجه

دستگیره دیجیتال هوشمند با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد که شاید به نظر یک محصول لاکچری و فوق‌العاده گران به نظر برسد. اما می‌دانستید که می‌توانید با مبلغ خرید یک عدد دستگیره ورودی که نیاز به قفل و سیلندر مجزا دارد، یک دستگیره خریداری نمایید. از این رو در این مقاله انواع قفل‌های هوشمند موجود در بازار که متناسب با بودجه مورد نظرتان هستند، معرفی شده‌اند.

خرید دستگیره دیجیتال تا 10 میلیون تومان

اصلا این ذهنیت را نداشته باشید که برای خرید قفل‌های هوشمند برای درب خانه و یا محل کارتان باید حتما مبلغ هنگفتی کنار بگذارید. قطعا هر‌چه محصولات قابلیت‌ها و امکانات بیشتری داشته باشند، گران‌تر خواهند بود. اما باید به این نکته توجه داشت که برخی از ویژگی‌های اصلی برای همه آن‌ها یکسان هستند. به عنوان مثال شما می‌توانید با این بودجه انواع دستگیره درب رزت هوشمند که قابلیت باز شدن با وارد کردن رمز عبور، اثر انگشت، کنترل از راه دور را دارند تهیه کنید. این مدل دستگیره‌های درب، گزینه‌های بسیار مناسبی برای نصب بر روی درب اتاق مدیریت، اتاق بایگانی اسناد و حتی اتاق شخصی افراد می‌باشند که جهت حفظ امنیت بیشتر می‌توان از آنها استفاده کرد.

نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد که برای درب ورودی ساختمان نیز قابل استفاده می‌باشد. مجهز به قابلیت‌های بیشتری مانند ثبت از تگ و کارت، قفل شب‌بند و موارد دیگر نیز می‌باشند.

از این رو شما می‌توانید در این بازه قیمتی، می توانید محصولات باکیفیت و با برندهای معتبری مانند مواردی که در ادامه نام برده شده است، از فروشگاه علمایی که بزرگترین مرکز فروش ابزار و یراق و تجهیزات ساختمانی در شرق کشور است، تهیه کنید.

در جدول زیر می‌توانید نمونه دستگیره‌هایی که در این بازه قیمتی خریداری کنید، مشاهده نمایید:

بهترین دستگیره دیجیتال تا 10 میلیون تومان
دستگیره دیجیتال هوشمند اچ تی ان (htn) مدل E50
دستگیره دیجیتال هوشمند htn-E55
دستگیره هوشمند HTN-Nippon Pro
دستگیره هوشمند اچ تی ان (htn) مدل E22
دستگیره هوشمند سیمپلد مدل Simple F11

 

انواع قفل هوشمند با بودجه بین 10 تا 20 میلیون

اگر بتوانید کمی بیشتر هزینه کنید می‌توانید از قفل‌های هوشمندی که تقریبا امکانات کاملی را دارند برای خود انتخاب کنید. در واقع اکثر دستگیره‌هایی که در این بازه قرار می‌گیرند، قابلیت‌هایی چون “ثبت اثر انگشت، استفاده از تگ و کارت، اثر انگشت، کلید مکانیکی، چشمی دیجیتال و تشخیص چهره و کنترل با تلفن همراه” را شامل می‌شوند.

 

معرفی بهترین دستگیره دیجیتال هوشمند با توجه به انواع بودجه

انواع قفل هوشمند بین 10 تا 20 میلیون تومان
دستگیره هوشمند فیلیپس مدل DDL603E-5HWS
دستگیره دیجیتال یوکا مدل (Simpled-Pro (F20
دستگیره هوشمند اچ تی ان مدل 20 Retina

دستگیره‌های هوشمند خاص و ویژه بین 20 تا 30 میلیون تومان

این دسته از محصولات مناسب کسانی است که به دنبال دستگیره‌های بسیار خاص و ویژه هستند. به عبارتی دیگر به دنبال دستگیره‌هایی با ویژگی‌ها و امکانات کاملتری جهت دسترسی و حفظ امنیت چون موارد زیر را بیشتر دارند:

  • سنسور مادون قرمز
  • سنسور حرارتی برای باز کردن درب
  • چشمی دیجیتال با کیفیت تصویر بالا
  • مجهز به قفل اتوماتیک
  • مجهز به سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای
  • دارای قفل سه زبانه با مغزی فلزی و مقاوم

اما ویژگی‌های آن‌ها صرفا به مشخصات فنی دستگاه ختم نمی‌شود، بلکه موارد دیگری را که در ادامه مطرح شده‌اند نیز شامل می‌شود:

  • اپلیکیشن موبایلی: حفظ امنیت، نوع اپلیکیشنی که می‌توان از طریق آن توسط تلفن همراه تردد افراد را کنترل و مدیریت کرد بستگی دارد.
  • ساختار و بدنه دستگیره: علاوه بر آن می‌توان به کیفیت جنس بدنه و اجزای سازنده آن که طول عمر و عملکرد دستگیره را تعیین می‌کند، اشاره کرد. به عنوان مثال جنس دستگیره‌ها به جای فایبر گلاس، زاماک و یا آلیاژهای آلومینیومی می‌باشد که در طولانی مدت تغییر رنگ پیدا نمی‌کنند.
  • مقاومت حرارتی: بر روی برخی از قفل‌ها از شیشه استفاده شده است که ضد حرارت است و در اثر تغییرات دمایی مقاومت بالاتری نسبت به پلاستیک فشرده دارد.
  • طراحی زیبای دستگیره: نکنه مهم دیگری که این محصولات را نسبت به دسته قبلی متمایز می‌کند، طراحی آن‌ها می‌باشد. در حقیقت زیبایی و طراحی اجزای آن در نقاط مختلف که بهترین کاربری را برای مصرف‌کنندگان دارد، مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین می‌توان بیان کرد که این دسته از قفل‌های دیجیتال هوشمند مناسب کسانی می باشند که به دنبال محصولاتی که سطح بالاتری از محصولات عادی و رایج در بازار هستند.

در جدول زیر به چند نمونه از این کالا ها اشاره شده است که می توانید آن ها را بررسی و مقایسه نمایید:

دستگیره های هوشمند خاص بین 20 تا 30 میلیون تومان
دستگیره هوشمند اچ تی ان مدل 10 Retina
دستگیره هوشمند فیلیپس مدل DDL702E-5HWS
دستگیره هوشمند یوکا مدل Leo Classic
دستگیره هوشمند اچ تی ان مدل W
دستگیره هوشمند سیمپلد مدل Simpled F30

دستگیره های دیجیتال لوکس و لاکچری تا 50 میلیون تومان

این دسته از محصولات، شامل تکنولوژی‌های نوینی که فراتر از امکانات عادی و معمولی دیگر دستگیره‌ها هستند. از این رو تنها برای افرادی که به دنبال دستگیره لاکچری که فول امکانات است، پیشنهاد می‌گردد. این دستگیره‌ها معمولا بر روی پروژه‌های ساختمانی فوق‌العاده لوکس نصب می‌شوند.

مهم ترین ویژگی متمایز کننده این دسته از قفل های هوشمند

  • امکان تماس صوتی و تصویری: مهم‌ترین قابلیتی که در این دسته از محصولات وجود دارد و موارد قبلی فاقد آن بودند، قابلیت امکان تماس صوتی دو طرفه و از آنجایی که دارای دوربین هستند می‌توان تماس تصویری یک طرفه برقرار کرد که شما می‌توانید با شخص مقابل بدون آن که درب را باز کنید، صحبت کنید.
  • برندهای لوکس و معتبر: مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که دستگیره‌هایی با برندهای معتبر مانند فیلیپس، سامسونگ و سایر برندها در این بازه قرار می‌گیرند که می‌توانید نسبت به کیفیت و عملکرد آنها اطمینان داشته باشید.

معرفی بهترین دستگیره دیجیتال هوشمند با توجه به انواع بودجه

برخی از پرفروش‌ترین این نوع محصولات در جدول زیر معرفی شده‌اند تا بتوانید با مقایسه آنها بهتر تصمیم گیری نمایید:

پرفروش‌ترین دستگیره‌های هوشمند دیجیتال لاکچری
دستگیره هوشمند اچ تی ان مدل vivapro
دستگیره هوشمند فیلیپس مدل DDL709-FVP-7HWS
دستگیره هوشمند فیلیپس مدل ALPHA-V-5HWS
دستگیره هوشمند فیلیپس مدل DDL702-8HWS
دستگیره هوشمند یوکا مدل Maia

بهترین برندهای دستگیره‌های دیجیتال هوشمند در ایران

شرکت‌های اچ‌تی‌ان پرایم

این شرکت با توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدتی که برای محصولات هوشمند خود در نظر گرفته است که شامل 3 سال گارانتی و 7 سال خدمات پس از فروش می‌باشند به عنوان یکی از بهترین برندهای این صنعت در ایران شناخته شده است.

علاوه بر آن، این شرکت عرضه‌کننده دستگیره‌های فیلیپس ایزی‌کی در ایران می‌باشد که برای آن‌ها تا 2 سال گارانتی و 4 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

شرکت یوکا

شرکت دیگری است که در این حوزه فعالیت دارد. قفل‌های دیجیتال یوکا همگی ساخت کره هستند و از آنجایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به عنوان یکی از بهترین برندهای فعال در ایران معرفی شده است.

خرید دستگیره‌های هوشمند در ایران

شرکت‌های تولیدکننده دارای نمایندگی‌های متعددی در سراسر ایران هستند که می‌توانید با مراجعه به آنها دستگیره مورد نظر را تهیه کنید. فروشگاه علمایی یکی از نمایندگان معتبری است که تمامی محصولات بالا و سایر مدل‌های برند اچ‌تی‌ان، فیلیپس، یوکا و سیمپلد را در تنوع بالا دارد که می‌توانید به صورت حضوری در مشهد و یا آنلاین از سراسر ایران خریداری نمایید.

چقدر می پسندید؟

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

چقدر می پسندید؟

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *