Wp Header Logo 1944.png

بازدید از شعبه خسارت کرج و هشتگرد بیمه ایران

رویداد۲۴| علی جباری در جریان این بازدید که با حضور معاونین و مدیارن کل شرکت صورت گرفت؛ ضمن گفت‌و‌گو با همکاران شعب، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد.

وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیاز‌های بیمه‌ای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست. علی جباری همچنین راهکار‌های موجود برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبه‌های خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمت‌رسانی خوب به مردم را مضاعف می‌کند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر اهمیت بهره وری نیروی انسانی گفت: شبکه نمایندگی ما ابزار سربلندی بیمه ایران است و در این راستا تمامی شعب و استان‌ها نیز باید همیار آن‌ها برای جذب پورتفو شرکت باشند.

گفتنی است؛ بازنگری نگاه به شعبه‌های خسارتی، اصلاح چارت و طبقه بندی مشاغل از جمله دغدغه‌های همکاران و مدیران شعب بود که در این بازدید مطرح شد.

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *