به گزارش همشهری آنلاین، امیر قاسمی روز چهارشنبه درباره این موضوع اظهار کرد: این سامانه هر سال با همکاری مرکز ۱۳۷ و سازمان فاوای شهرداری تهران در ایام نوروز در راستای پاسخگویی به مخاطبان نوروزی فعالیت دارد تا شهروندان بتوانند در صورت داشتن سوال در حوزه گردشگری، موضوعات مرتبط را به این سامانه اطلاع دهند.
وی اضافه کرد: وظیفه کارشناسان این سامانه پاسخگویی به سوالات حوزه گردشگری شهر تهران و راهنمایی مخاطبان درباره اسکان و فعالیتهای نوروزی بوستانها و مناطق ۲۲گانه است.
قاسمی در ادامه یادآور شد: هر سال پاسخگویی این سامانه با حضور راهنمایان تورهای ایرانگردی انجام میشد اما امسال با همکاری با مدیر گروههای گردشگری دانشگاهها کارشناسان، از میان دانشجویان علاقهمند و فعال در حوزه گردشگری پس از مصاحبه انتخاب شدند.
رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از اهداف این همکاری، فراهم ساختن فضای مناسب کاری برای دانشجویان این حوزه و آموزش راهنمایان جدید تهرانگردی اعلام کرد.
سامانه پاسخگویی به مخاطبان نوروزی ۱۴۰۴ از ۲۹ اسفند با حضور ۱۰ کارشناس از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ پاسخگوی مخاطبان خواهد شد.
source