Wp Header Logo 995.png

در رویداد معرفی برترین برندهای کارفرمایی، با تمرکز بر تجربه کاری و اولویت‌های نسل جدید، تصویر واقعی سازمان‌ها در ذهن کارجویان تحلیل شد. این مراسم با حمایت آواکتان بیزینس، به‌عنوان یکی از بیزینس‌های تأثیرگذار بازار و دارنده برند کارفرمایی قدرتمند، برگزار شد.

نسل جدید، با جسارت بیشتر و انتظارات بالاتر در بازار

در رویداد «بازتاب ایران تلنت»، که به معرفی برترین برندهای کارفرمایی کشور اختصاص داشت، آسیه حاتمی، بنیان‌گذار و مدیرعامل ایران تلنت، در سخنرانی آغازین خود بر اهمیت تصویر ذهنی کارفرما تأکید کرد:
برند کارفرمایی، حاصل تصمیمات و استراتژی‌های ماست و آنچه در ذهن کارمندان فعلی و آتی نقش می‌بندد، فراتر از شعار است. در دورانی که (حق انتخاب) برای نیروهای انسانی اهمیتی بی‌سابقه یافته، سازمان‌ها با نسل‌هایی مواجه هستند که جسارت بیشتری برای ترک شغل دارند و تعلق سازمانی را تنها با رفتار واقعی مدیران می‌سنجند، نه با وعده‌های تبلیغاتی.

او ادامه داد: (تنها چیزی که می‌تواند بهره‌وری را متحول کند، حس تعلق است، نه فقط مزایا یا رفاه. ما در گزارش برند کارفرمایی، تلاش کرده‌ایم با تحلیل داده‌های ۱۸۰ هزار کاربر ایران تلنت، دریابیم که چگونه می‌توان این حس را در دل کارکنان زنده کرد.)

آواکتان بیزینس؛ یک برند کارفرمایی پیشرو و اسپانسر رویداد

نسل جدید به رفتار سازمان بیشتر از شعار توجه دارد

شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ نیز در این رویداد با اشاره به تغییر رفتار کارجویان گفت:
نسل جدید، در مواجهه با تبلیغات، دیگر منفعل نیست. آن‌ها معیارهایی بسیار متفاوت برای انتخاب محل کار دارند. برای این گروه، تناسب واقعی میان گفته‌ها و عملکرد سازمان‌ها، از همه چیز مهم‌تر است. به همین دلیل، برند کارفرمایی باید از دل تجربه واقعی کارکنان زاده شود، نه از سطح بیرونی و نمایشی.

طبق گفته‌های او، ۷۵ درصد کارجویان، تطابق ارزش‌های سازمان با رفتارهایش را بسیار مهم می‌دانند و ۸۶ درصد، انتخاب شغل را بر اساس نظرات و بازخوردهای واقعی در پلتفرم‌هایی مانند لینکدین انجام می‌دهند.

معرفی برندهای منتخب

در بخش پایانی برنامه، برترین برندهای کارفرمایی در صنایع مختلف معرفی شدند. در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک، کافه بازار، اسنپ و نویان ابر آروان بالاترین امتیاز را کسب کردند. در بخش FMCG، شرکت‌هایی مانند پاک‌وش و یونیلیور در صدر قرار گرفتند.

این رتبه‌بندی با تحلیل داده‌هایی از تجربه کاری، فرصت‌های یادگیری، تعادل کار و زندگی، مدیران ارشد و مزایا انجام شده و نشان می‌دهد کدام شرکت‌ها توانسته‌اند تصویر قدرتمندتری در ذهن کارجویان ترسیم کنند.

آواکتان بیزینس؛ یک برند کارفرمایی پیشرو و اسپانسر رویداد

شایان ذکر است آواکتان بیزینس avakatanbusiness.com نیز به عنوان یکی از اسپانسرهای این رویداد حضور داشت. این مجموعه نه تنها در عرصه تأمین و فروش B2B فعالیتی گسترده دارد، بلکه با تکیه بر فرهنگ سازمانی مدرن، فرصت‌های رشد حرفه‌ای و سیستم منابع انسانی توسعه‌یافته، توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بیزینس‌های تاثیرگذار بازار ایران با برند کارفرمایی شاخص تثبیت کند.

کدام شرکت‌ ها رویای کارجویان شدند؟

در بخش نظرسنجی عمومی از کاربران خواسته شد تا محل کار ایده‌آل خود را معرفی کنند. در این بخش، گروه مپنا، اسنپ و ایرانسل بیشترین آرای متخصصان را به خود اختصاص دادند. این نتایج نشان می‌دهد که اعتماد عمومی و تجربه کاری مثبت، چگونه می‌تواند سازمانی را به آرزوی شغلی یک نسل تبدیل کند.

 

لینک کوتاه:
https://bazarnews.ir/?p=236348
کپی شد

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *