Wp Header Logo 55.png

مسعود عبادی پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پایش مشکلات صنعت خرما، حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی، برنامه‌ریزی همایش روز ملی خرما در سال بعد و تلاش در راستای شناسایی بازارهای هدف از جمله برنامه ریزی‌هایی است که انجام می‌شود.

وی استفاده از آخرین شیوه‌های نوین صنعت خرما را یک ضرورت برشمرد و افزود: با یک هدفگذاری تخصصی، جایگاه جهانی خرمای خوزستان را ارتقا می‌دهیم و در این خصوص برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گرفته است.

نائب رئیس اول انجمن خرمای خوزستان تاکید کرد: برندسازی در نمایشگاه‌های معتبر خارجی یکی از حلقه‌های مفقوده صنعت خرمای خوزستان است که انجمن خرمای این استان در آینده گام‌های بلندی برای برندینگ می‌دارد.

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *