Wp Header Logo 51.png

فیلم مظنونین همیشگی The Usual Suspects 1995

فیلم مظنونین همیشگی The Usual Suspects 1995
فیلم مظنونین همیشگی The Usual Suspects 1995

داستان فیلم

در فیلم مظنونین همیشگی تنها بازمانده حادثه تیراندازی در یک کشتی، مشاهدات خود درباره چگونگی آغاز درگیری بین پلیس و خلافکارها را توضیح می‌دهد و…

درباره فیلم

فیلم The Usual Suspects محصول کشور آلمان و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Bryan Singer در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. در فیلم مظنونین همیشگی بازیگرانی چون Benicio Del Toro، Carl Bressler، Chazz Palminteri، Christine Estabrook، Clark Gregg، Dan Hedaya، Gabriel Byrne، Giancarlo Esposito، Jack Shearer، Ken Daly و… به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم مظنونین همیشگی موفق به دریافت دو جایزه اسکار در بخش های بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین فیلمنامه شده است.

نام فیلم : The Usual Suspects

ژانر (موضوع) : جنایی، درام، راز آلود

امتیاز : ۸.۵ در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۱۹۹۵

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Bryan Singer

بازیگران : Kevin Spacey,Gabriel Byrne,Chazz Palminteri

 

سایر اطلاعات فیلم :

رده سنی : Tous publics
نویسنده : Christopher McQuarrie
زمان فیلم : ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

دانلود فیلم خارجی جدید

منبع خبر ( timearamesh ) است و پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12326 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09379341003  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *