تولید محتوا
در طول سال‌ها، روز کارگر به یک تعطیلات آخر هفته با آرامش و گردهمایی‌های خانوادگی تبدیل شده است، که اغلب … [+] به عنوان پایان «غیر رسمی» تابستان در نظر گرفته می‌شود.
با نزدیک شدن به آخر هفته روز کارگر، آمریکایی ها با وظیفه تلخ و شیرینی روبرو می شوند که آخرین تند تابستان را با بازگشت به کار خود متعادل کنند. در حالی که آخر هفته طولانی فرصتی عالی برای جشن‌های بیرون از خانه و زمان باکیفیت با عزیزان است، همچنین به عنوان یک لحظه حیاتی برای آماده شدن برای خوشگذرانی پس از تعطیلات عمل می‌کند.
با ایجاد تعادل بین فعالیت های اوقات فراغت و آمادگی عملی، می توانید لحظات پایانی تابستان را بچشید و در عین حال خود را برای انتقال آرام به مسئولیت های حرفه ای خود آماده کنید.
برای اینکه در رقابت باقی بمانند، متخصصان باهوش از فرصت استفاده خواهند کرد تا آینده شغلی خود را تقویت کنند. در حالی که آرامش یک اولویت باقی می ماند، افراد آینده نگر این زمان را برای تقویت مزیت رقابتی خود با اختصاص بخشی از تعطیلات برای به روز رسانی مهارت ها و دانش خود در زمینه مربوطه، خواندن نشریات صنعتی، گذراندن یک دوره آنلاین یا تماشای وبینارهای توسعه حرفه ای استفاده خواهند کرد. و پادکست ها و شبکه استراتژیک برای کشف فرصت های جدید.
Origin Of Labor DayLabor Day در اولین دوشنبه ماه سپتامبر هر سال در ایالات متحده برای گرامیداشت کمک های کارگران آمریکایی جشن گرفته می شود.
اولین رژه روز کارگر در سال 1882 در شهر نیویورک برگزار شد که توسط اتحادیه مرکزی کارگری سازماندهی شد. در سال 1894، به دنبال یک سری اعتصابات کارگری و ناآرامی‌ها، رئیس جمهور گروور کلیولند لایحه‌ای را امضا کرد که آن را به عنوان یک تعطیلات ملی برای آرام کردن جنبش کارگری و منحرف کردن توجه از جشن‌های اول ماه مه، که با فعالیت‌های کارگری همراه بود، امضا کرد.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 بای‌کسیدی هورتون مشارکت‌کننده در طول سال‌ها، تعطیلات به یک تعطیلات آخر هفته تبدیل شده است، در حالی که اغلب اوقات به عنوان یک تعطیلات تابستانی و تعطیلات خانوادگی به پایان می‌رسد. زمان قابل توجهی برای خرده فروشی و تبلیغات. روز کارگر به عنوان یادآوری اهمیت حقوق کارگران و مبارزات جاری جنبش های کارگری در سراسر کشور است.
چگونه به چرخش چیزها برگردیم هنگامی که پس از تابستان به سر کار بازمی‌گردید، ضروری است که رویکردی متعادل داشته باشید و به‌جای اینکه سر به سر بپرید، در مرحله گذار سهولت داشته باشید. در حالی که ضربه زدن به زمین ممکن است رئیس شما را تحت تأثیر قرار دهد، مهم است که خودتان را درست بیرون از دروازه غرق نکنید.
با اولویت بندی وظایف خود شروع کنید، ابتدا به مهمترین آنها رسیدگی کنید و به تدریج حجم کاری خود را افزایش دهید. این به شما این امکان را می دهد که تعهد خود را در عین حفظ سرعت پایدار برای جلوگیری از فرسودگی نشان دهید.
راه هایی برای ادغام فعالیت های تابستان مانند در زندگی روزمره پیدا کنید تا حس لذت را حفظ کنید. تنظیمات ساده، مانند استراحت‌های ناهار در خارج از منزل، برنامه‌ریزی برای پیک‌نیک‌های بعد از کار یا برنامه‌ریزی پیاده‌روی عصرانه برای جذب آخرین پرتوهای نور روز، می‌تواند هفته کاری را جوان کند.
علاوه بر این، به طور استراتژیک از روزهای تعطیل باقی مانده برای تمدید تعطیلات آخر هفته یا برنامه ریزی سفرهای کوتاه در اوایل پاییز استفاده کنید تا از گرما و سرزندگی فصل لذت ببرید.
این ترکیبی از اوقات فراغت و بهره‌وری نه تنها رفاه را افزایش می‌دهد، بلکه با تغییر ماه‌ها ذهنیت مثبتی را نیز پرورش می‌دهد.
در مورد استفاده از PTOP خود هوشمندانه عمل کنید. برای تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات طولانی، مانند تعطیلات جمعه یا دوشنبه برای ایجاد یک تعطیلات کوچک، برنامه ریزی کنید. این اجازه می دهد تا زمان طولانی را بدون استفاده از روزهای تعطیل زیاد بگذرانید. علاوه بر این، رزرو روزهای تعطیلات خود را از قبل در اولویت قرار دهید تا مطمئن شوید که می توانید زمانی را که با برنامه شما مطابقت دارد، مرخصی بگیرید، به خصوص در فصول اوج تعطیلات.
اختلاط کسب و کار و لذت اگر قصد سفر دارید، فعالیت‌هایی را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد در کنار پیشرفت حرفه‌ای خود را آرام کنید، مانند شرکت در یک کنفرانس یا رویداد شبکه‌ای در یک مکان سرگرم‌کننده یا زیبا.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. جک کلی دنبال جک کلی از سال 2018 یکی از همکاران ارشد فوربس بوده و موضوعاتی در زمینه توسعه شغلی، روندهای بازار کار و پویایی محل کار را پوشش می دهد. مقالات او اغلب بر توصیه های عملی برای جویندگان کار و کارمندان، و همچنین پوشش آخرین اخبار تأثیرگذار بر کارگران تمرکز دارد تا آنها بتوانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد شغل خود بگیرند. کلی بنیانگذار و مدیر عامل گروه جستجوی انطباق، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای جستجوی اجرایی است که متخصص در استخدام متخصصان انطباق، حقوقی، ریسک، حسابرسی و مرتبط است. او همچنین WeCruitr.io را تأسیس کرد، یک پلتفرم با هدف انسانی تر و مؤثرتر کردن فرآیند جستجوی کار از طریق ارتباط بین جویندگان کار با استخدام کنندگان برتر و ارائه خدمات مربیگری شغلی. کلی در هیئت مدیره Blind، یک شبکه حرفه ای که در آن کارمندان تایید شده به طور ناشناس درباره مسائل محل کار بحث می کنند، خدمت می کند. در نهایت، او یکی از مجریان پادکست Blind Ambition است. “>

morqehaq

توسط morqehaq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *