Wp Header Logo 17.png

پلتفرم «یاری رس» در اهواز تشریح شد؛ گام جدید بیمه البرز در ارتقای خدمات بیمه‌ای

 در این جلسه ضمن ارائه آموزش‌های فنی پلتفرم یاری رس، فرایند‌های رسیدگی به خسارت، شفاف سازی سازوکار‌های عملیاتی و پاسخ گویی به پرسش ها، دسترسی مدیریتی برای رصد روند خدمت رسانی بیمه شدگان نیز معرفی گردید.

در ادامه، پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان حاضر مطرح و بخش قابل توجهی از موارد، توسط مدیریت پروژه‌ها و بیمه گذاران خاص، در همان جلسه پاسخ گویی و رفع گردید؛ سایر موضوعات نیز برای پیگیری‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

یکی از محور‌های مهم این نشست، تبیین سازوکار‌های دقیق و شفاف سازی زمان بندی و نحوه پرداخت خسارت بیمه شدگان بود و برای نخستین بار، دسترسی مدیریتی ویژه‌ای معرفی شد که امکان رصد کامل روند خدمت رسانی و وضعیت بیمه شدگان را برای مدیران فراهم می‌سازد.

این رویداد با هدف یکپارچه سازی فرآیندها، تسریع در ارائه خدمات، افزایش شفافیت اطلاعاتی و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه شدگان در مجموعه‌های بزرگ وزارت نفت برگزار شد و مورد استقبال نمایندگان شرکت‌های حاضر قرار گرفت.

source

morqehaq.ir

توسط morqehaq.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *